نوشته شده توسط : جعفری

مشاوره های جدید دیگر نه تنها مشاوره ارائه می دهند، بلکه راه حل هایی را برای تمام زمینه های شرکت شما ارائه می دهند
پرش به محتوا

ساخت یک ساختمان با یک پروژه آغاز می شود. بسیاری از دست‌های دیگر بلافاصله دخالت می‌کنند: آجرکاران، نقاشان، طراحان یا تزیین‌کنندگان بر اساس ایده یک معمار. متخصصان دیجیتال نیز درگیر هستند، زیرا اتوماسیون خانگی در حال رشد است. یک ساختمان با ترکیبی هماهنگ از کارشناسان ساخته می شود که در نهایت یک کارکرد چندگانه را انجام می دهند که توسط یک مدیر ساخت و ساز هدایت می شود. مشاور کسب و کار اصفهان

شرکت شما مانند یک ساختمان است. و هر یک از کسانی که آن را تشکیل می دهند به ساخت، نگهداری و توسعه آن کمک می کنند. برای ساخت آن، یک مدیر ساخت و ساز و یک تیم چند رشته ای ضروری است.

 

مشاوره کسب و کار چیست؟

مشاوره کسب و کار معمولاً دست راست مدیر ساخت و ساز شرکت شما است. اوست که پروژه را در ذهن نگه می دارد و آن را اجرا می کند و با کمک او مشکلات و اتفاقات پیش بینی نشده را حل می کند. حتی ترکیب کردن بهبودها از طریق راه‌حل‌هایی برای رویدادها و تحولات پیش‌بینی نشده که به وجود می‌آیند.

آیا می دانید مزایای یک مشاوره تجاری خوب چیست؟ از مشاوره کسب و کار جدید؟ یکی که معیارها، توصیه ها و راه حل ها را ترکیب می کند؟ ما در این پست در مورد آنها به شما می گوییم.

بیا شروع کنیم!

مشاوره کسب و کار مشاوره و کمک فنی در زمینه مدیریت و مدیریت کسب و کار ارائه می دهد. این سازمان به دنبال بهبود عملکرد خود از طریق اجرای بهبودهایی در استراتژی، سازمان، مدیریت و عملیات است.

این فعالیتی است که در زمینه حل مشکلات مربوط به مدیریت کسب و کار آنها توسعه می یابد و به همین دلیل آنها ابزاری کلیدی برای موفقیت هستند.

آنها با شناسایی نقاط ضعف و ارائه راه حل هایی برای بهبود عملکرد شرکت ها، عملیات شرکت ها را مدیریت می کنند. آنها نه تنها مهم هستند زیرا به بهبود فرآیند و بهینه سازی منابع کمک می کنند. آنها همچنین نقش اساسی در ایجاد ارزش برای شرکت ها دارند.

 

انواع مشاوره
مشاوران کسب و کار معمولاً یک چشم انداز خارجی از سازمان را بر اساس تجربه بازار خود ارائه می دهند. به این ترتیب می توانند نقاط قوت و ضعف خود را از منظری عینی تحلیل کنند. این به آنها اجازه می دهد تا به راه حل های موثر برای بهبود عملکرد شرکت فکر کنند.

در حال حاضر طیف وسیعی از امکانات، از استراتژیک گرفته تا عملیاتی یا دیجیتال، حضوری یا از راه دور وجود دارد. آژانس تبلیغاتی

 

8 مزیت مشاوره کسب و کار

هدف این مشاوره ها کمک به شرکت ها برای دستیابی به اهداف خود و کاهش خطر شکست است:

رقابت پذیری بیشتر بهبودهای اعمال شده توسط مشاور به شرکت اجازه می دهد موقعیت خود را در بازار حفظ یا بهبود بخشد.
بهره وری بهتر. مشاور به شناسایی و رفع تنگناها در تولید کمک می کند که باعث افزایش کارایی می شود.
صرفه جویی در هزینه. یک شرکت مشاوره راه حل هایی را برای بهبود عملکرد شرکت و کاهش هزینه های عملیاتی پیشنهاد می کند. به دنبال کاهش هزینه های سرمایه گذاری لازم در تمام فرآیندهای تولید است.
توسعه کار تیمی. مشاوره کسب و کار به بهبود ارتباطات و همکاری در شرکت کمک می کند. به این ترتیب کار تیمی در بین همه اعضای شرکت چه در داخل و چه در خارج تشویق می شود.
ظرفیت بیشتر برای نوآوری مشاور به شرکت کمک می کند تا فرصت های تجاری جدید را شناسایی کرده و استراتژی های نوآوری را اجرا کند. نوآوری باید به عنوان یک عنصر عرضی برای همه حوزه های شرکت در نظر گرفته شود و اولین قدم برای انجام این کار، اجرای استراتژی های جدید است.
پاسخگویی بیشتر خدمات مشاوره نه تنها به دنبال بهبود عملکرد شرکت است، بلکه به شرکت کمک می کند تا توانایی خود را در واکنش به شرایط بحرانی یا تغییرات در بازار بهبود بخشد.
شهرت بهتر. مشاوره کسب و کار مشاوره تخصصی در زمینه های مختلف مدیریت کسب و کار ارائه می دهد که باعث بهبود عملکرد و شهرت شرکت می شود. عملکرد خوب شرکت منجر به بهبود شهرت شرکت می شود.
شناسایی و طراحی راه حل ها. این هدف قطعی و مزیت اصلی مشاوره تجاری است. آنها با شناسایی و حل تمام مشکلات و چالش هایی که سازمان با آن مواجه است، عملکرد شرکت را بهبود می بخشد.

+1
خدمات مشاوره کسب و کار نیز در حال توسعه است. شرکت ها نیاز به تشخیص وضعیت خود، توصیه هایی برای بهبود و طراحی راه حل دارند. اما مرحله بعدی شروع به سنگین شدن بیشتر و بیشتر می کند: اجرای این راه حل ها.

این قسمت آخر رشد می کند c



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

58 درصد از تراکنش های جهانی تنها به شش شرکت از جمله آمازون، eBay، Taobao، TMall، JD.com و Pinduoduo تعلق دارد. طراحی سایت فروشگاهی اصفهان


آلمودنا گالان

مدیریت تجارت الکترونیک خود را با Holded به صورت خودکار انجام دهید


تصور کنید که می خواهید یک تلفن همراه بخرید. می توانید به یک فروشگاه تخصصی فناوری مراجعه کنید، اما به احتمال زیاد با جستجوی قیمت در اینترنت شروع خواهید کرد. و اگر به مایکروویو، کتاب یا ماشین لباسشویی تحت فشار نیاز دارید، همین امر صدق می کند.

شرکت‌هایی که از تجارت الکترونیک استفاده می‌کنند روش خرید ما را تغییر داده‌اند و به ما امکان دسترسی به بازار بین‌المللی بزرگی را می‌دهند که در آن می‌توانیم هر چیزی را در هر کجای دنیا بدون پا گذاشتن بیرون از خانه خود خریداری کنیم. امکاناتی که از اینجا باز می شود بسیار زیاد است و همچنین برای مشتریان سودمند است. و البته برای فروشگاه ها.

شرکت‌های بزرگ تجارت الکترونیک قبلاً قبل از همه‌گیری ایجاد شده بودند، اما از زمان همه‌گیری کروناویروس از محبوبیت دوباره برخوردار شدند، زیرا به ما اجازه دادند حتی در سخت‌ترین روزهای حبس به خرید همه چیز ادامه دهیم. اما در مورد چه شرکت هایی صحبت می کنیم و سفر آنها چگونه بوده است؟

بزرگترین شرکت های تجارت الکترونیک در سطح ملی و بین المللی کدامند؟


امروزه به ندرت می توان کسب و کارهایی را پیدا کرد که فرآیند تحول دیجیتال را طی نکرده باشند تا حضور آنلاین داشته باشند. این بدان معناست که هزاران فروشگاه وجود دارد که می‌توانیم با یک لمس ساده روی تلفن همراه خود خرید کنیم.

اما، آیا می‌دانستید که تقریباً 60 درصد تجارت الکترونیک جهان تنها به شش شرکت تعلق دارد؟ علاوه بر این، دو نفر از آنها متعلق به یک گروه هستند. به طور خاص، 58 درصد از معاملات تجارت الکترونیک جهانی در سال 2020 در دست این شرکت ها بود: Taobao (15٪)، TMall (14٪)، آمازون (13٪)، JD.com (9٪)، Pinduoduo (4٪). eBay (3 ٪).

کل کسب و کار خود را در یک مکان خودکار کنید سئو سایت اصفهان
فرآیندهای دستی را با نرم افزار بصری جایگزین کنید. هر آنچه شما به هر کجا و هر زمان که بخواهید نیاز دارید!

دریابید
چهار نفر از آنها چینی هستند و تقریباً نیمی از بازار را می خورند. علاوه بر این ، Taobao و Tmall متعلق به گروه Alibaba هستند که دارای 18 شرکت تابعه (از جمله Aliexpress و Cainiao) است.

اما بیایید کمی بیشتر در مورد شرکت هایی که از تجارت الکترونیکی استفاده می کنند که کیک را به اشتراک می گذارند استفاده کنیم. زیرا ، اگرچه ممکن است برای ما باورنکردنی به نظر برسد ، اما زندگی فراتر از آمازون وجود دارد.

1. آمازون
اگر شرکتی وجود داشته باشد که باید به عنوان یک داستان موفقیت مورد مطالعه قرار گیرد ، این شرکتی است که در سال 1994 توسط جف بزوس تأسیس شده است. با گردش مالی 410.7 میلیارد یورو در سال 2021 ، آمازون به دلیل دستیابی به بین المللی ، بزرگترین بازار آنلاین در جهان است.

جدای از انواع محصولات ، خدمات سرگرمی را از طریق پخش ، ذخیره سازی ابری ، یک سوپر مارکت با تحویل در چند ساعت ... و همه با هزینه متوسط ​​سالانه ارائه می دهد.

2. eBay
همه ما eBay ، یکی از رهبران تجارت الکترونیک و بازارها را برای محصولات جدید و دست دوم می شناسیم. این کشور در سال 1995 با مأموریت ایجاد فضای امن برای تبادل اقلام بین افراد پدیدار شد ، اما امروز رشد زیادی پیدا کرده است و ما می توانیم همه چیز را از معامله ها گرفته تا کالاهای جمع کننده و همچنین فروش مستقیم ، حراج ها و فروشگاه های رسمی پیدا کنیم.



:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری


این خانه های هوشمند و پایدار در برابر هر گونه حادثه آب و هوایی مقاومت می کنند. خانه هوشمند اصفهان
مخترعان آنها آنها را راه حلی برای مشکل مسکن نسل Z می دانند.
این شنبه در ساعت 08:45 می توانید گزارش زوم نت را در RTVE Play، La 1 و Canal 24h مشاهده کنید.
2022/01/20 | ساعت 11:02 ByÓSCAR GUTIÉRREZHat Cyberhut از بیرون در پارکی در Ciudad Lineal، مادرید، ژانویه امسال دیده می شود. Cyberhut از بیرون در پارکی در Ciudad Lineal، مادرید، این ماه ژانویه دیده می شود. زوم نت
3 دقیقه
به عنوان خانه آینده طراحی شده است. این خانه سایبرهوت است، خانه ای هوشمند و پایدار، که توسط مرکز فضایی Astroland، اولین آژانس بین سیاره ای در اسپانیا، ساخته شده است. این شرکت کانتابریایی آرزو دارد روزی اولین مستعمره انسانی را در مریخ ایجاد کند.

خانه یک شش ضلعی نقره ای است که ما را به واقعیتی می برد که به نظر می رسد علمی تخیلی است. دیوید سبالوس، مدیرعامل Asrtroland، با زوم نت صحبت می کند که چگونه آنها این پیشنهاد آینده نگرانه را ایجاد کرده اند که برای آن باید "مشکلات شدیدی را که زندگی در سیاره ای متخاصم مانند مریخ به دنبال دارد" حل کنند. برای انجام این کار، آن‌ها «فناوری‌ها و مهارت‌هایی» را در Cyberthut توسعه داده‌اند، که Ceballos آن‌ها را به‌عنوان «خانه‌ای با عصر جدید که بیشتر به یک محصول تکنولوژیک مرتبط است تا یک خانه سنتی» معرفی می‌کند.

تحقیق در زیستگاه های شدید
محققان مرکز Astroland Scapce چگونگی تولید انرژی در مریخ یا چگونگی زنده ماندن در محیط هایی به شدت سیاره سرخ را حل کرده اند. این مطالعات به آنها اجازه داده است تا پیشرفت هایی را اجرا کنند که زندگی مردم روی زمین را بهبود می بخشد.

تصویری از یک ویدیوی تبلیغاتی Cyberhut که منطقه تفریحی را نشان می دهد. تصویری از یک ویدیوی تبلیغاتی Cyberhut که منطقه تفریحی را نشان می دهد. زوم نت
در داخل ماژول 50 متر مربع، Cybi، دستیار مجازی به ما خوش آمد می گوید. به گفته Ceballos، این هوش مصنوعی - با موهای صورتی - تضمین می کند که همه چیز در شرایط بهینه است تا اقامت کاربران را تا حد امکان راحت کند. خانه هوشمند در اصفهان

مدیر عامل شرکت کانتابریا توضیح می دهد: «سایبی قرار است بر اساس سلیقه ما  شخصی سازی شود. او برای ما مثال می‌زند تا بفهمیم چگونه کار می‌کند. سبالوس قبل از اینکه نتیجه بگیرد که این دستیاران برای ما طراحی شده اند، می گوید: «او می خواهد ببیند چه غذایی ذخیره کرده ایم و بر اساس وضعیت سلامتی، ذائقه شما، روال تمرینی و سبک زندگی شما برای ما رژیمی طراحی خواهد کرد. زندگی ما را آسان تر کند."

سنسورهای هوش مصنوعی


فضای داخلی CyberHut یک ساختار مربعی است که به محفظه هایی تقسیم شده است. در مجموع می توان تا شش نفر در یک زمان حضور داشته باشند تا با بیش از 600 سنسور و 2 کیلومتر کابل چیده شده در سراسر اتاق تداخل نداشته باشند. مخترعان آن معتقدند که این خانه می تواند مورد استقبال نسل Z قرار گیرد. مدیر عامل Astroland اظهار می کند که این خانه به آخرین فناوری مجهز است.

نمایی از آشپزخانه هوشمند خانه نمایی از آشپزخانه هوشمند خانه. زوم نت
ما همچنین برای متاورس آماده هستیم؛ در ابتدا مشتریان ما قرار است در متاورس زندگی کنند، پس از اینکه از آن لذت فیزیکی بردند، می‌توانند به صورت مجازی از آن لذت ببرند. توکن، یک NFT، برای شناسایی هر یک از خانه ها،" Ceballos توضیح می دهد.



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

دانستن مزایای یک فروشگاه اینترنتی بسیار مهم است تا بتوانید از آنها بهره ببرید. همه شرکت ها باید بخشی از منابع خود را به توسعه استراتژی دیجیتال کسب و کار خود و ادغام تجارت الکترونیک در تجارت خود اختصاص دهند. مزایای فروشگاه اینترنتی بی شمار است. اما مواردی که ما مهمترین آنها را در نظر می گیریم عبارتند از: طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان

 

فهرست

دید شرکت خود را افزایش دهید
قرار گرفتن در معرض دید بیشتر یکی از مهمترین مزایای داشتن یک فروشگاه آنلاین است. مشتریان به راحتی تجارت شما را پیدا خواهند کرد. اگر کسی نام شرکت شما را شنیده باشد، شما را در اینترنت جستجو می کند تا بفهمد شرکت شما و خدمات یا محصولات آن چگونه است.

می توانید نقشه و آدرس فروشگاه یا دفتر شرکت خود را در فروشگاه اینترنتی خود نشان دهید تا بازدیدکنندگان به راحتی شما را پیدا کنند.

 

24 ساعت شبانه روز در دسترس است

فروشگاه اینترنتی در تمام روزهای سال و با هزینه بسیار کم به صورت 24 ساعته در دسترس است. یک فروشگاه اینترنتی هرگز تعطیل نمی شود و محدودیت زمانی و جغرافیایی ندارد.

مشتریان بالقوه شما می توانند در هر زمانی از روز به فروشگاه آنلاین شما مراجعه کنند.

 

افزایش فروش
مشتریان بالقوه می توانند محصولات را هر زمان که بخواهند به صورت آنلاین خریداری کنند زیرا فروشگاه آنلاین شما همیشه برای عموم باز خواهد بود. مشاوره سئو سایت در اصفهان

 

هزینه تبلیغات کم
تبلیغات اینترنتی نسبت به هر شکل دیگری از تبلیغات سنتی دامنه وسیع تری دارد. از طریق فروشگاه آنلاین خود، کسب و کار خود را در اینترنت به صورت ارگانیک در شبکه های اجتماعی، انجمن ها و از طریق برنامه های تبلیغاتی پرداخت به ازای کلیک، مانند تبلیغات گوگل، تبلیغ خواهید کرد.

 

به بازارهای جدید با مخاطبان جهانی دست پیدا کنید

اینترنت راهی بسیار سودآور برای گسترش تجارت شما در سطح ملی و بین المللی. یک فروشگاه آنلاین به شما این امکان را می دهد که مشتریان، شرکا، توزیع کنندگان و تامین کنندگان بیشتری داشته باشید. هر روز بر تعداد خریدهای اینترنتی افزوده می شود. مزایای داشتن یک فروشگاه اینترنتی بی شمار است.

 

تصویر حرفه ای تر از شرکت شما
کسب و کار شما باید در دنیای آنلاین به روز شود. مهم است که مشتریان شما را به عنوان یک متخصص متخصص در بخش خود درک کنند. یک فروشگاه آنلاین به شما کمک می کند تا در هنگام فروش خدمات یا محصولات خود، آن تصویر حرفه ای را ایجاد کنید.

 

ایجاد وفاداری مشتری
مشتریان شما خدمات بهتری دریافت خواهند کرد، زیرا آنها می توانند اطلاعات مربوط به محصولات یا خدمات شما را از طریق فروشگاه آنلاین شما ببینند به جای اینکه منتظر بمانند تا کاتالوگ برای آنها از طریق پست ارسال شود یا تماسی از شرکت شما دریافت کنند.

گزینه ارائه پاسخ به سوالات متداول در وب سایت شما ارزش افزوده ای است که ما می توانیم به لطف فروشگاه آنلاین به مشتریان ارائه دهیم. مشتریان همچنین ممکن است از طریق فرم هایی که می توانند بلافاصله به آنها پاسخ دهند، اطلاعات بیشتری درخواست کنند. مشتریان می توانند به سرعت به اطلاعات دسترسی پیدا کنند یا محصولاتی را که شرکت شما به آنها ارائه می دهد خریداری کنند.



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

عکاسی محصول بخشی از به اصطلاح عکاسی تبلیغاتی است که هدف آن نمایش یک شی به جذاب ترین شکل است. می توان از آن برای تبلیغ عطر، جواهرات، خلاقیت های خوراکی و هر شیئی که می خواهید به نمایش بگذارید یا به بازار عرضه کنید، استفاده کرد. عکاسی تبلیغاتی اصفهان

این روشی برای شناخته شدن یک شی است به طوری که، حتی اگر نمی توان آن را لمس کرد یا در دست گرفت، خریدار بالقوه احساس می کند که آن را می شناسد و برای تصمیم گیری خرید احساس امنیت می کند.

کمی در مورد این رشته عکاسی بیاموزید
به طور کلی، کسانی که به دنیای عکاسی تعلق ندارند، فکر می کنند که عکاسی محصول یک چیز ساده است، عکس گرفتن از یک شی است و تمام. هیچ چیز دور از واقعیت نیست!

تنها نکته ساده این است که برای به تصویر کشیدن مجبور نیستید با موضوعی سر و کار داشته باشید، اما از نظر نورپردازی، کارگردانی هنری، پست پروداکشن و حجم تصاویر، با یکی از چالش برانگیزترین رشته های عکاسی روبرو هستیم.

صبر، سازماندهی، مدیریت زمان بی عیب و نقص و چشم خوب برای خلاقیت های هنری. اینها برخی از مهارت هایی هستند که برای برتری در عکاسی محصول به آنها نیاز دارید.

بازارها و کاربردهای عکاسی محصول

عکاسی محصول امروز در یکی از بهترین لحظات خود است. شبکه های اجتماعی ثابت کرده اند که مکان بسیار خوبی برای کارآفرینان کوچکی هستند که به دنبال فروش محصولات خود به شیوه ای جذاب هستند.

مطالبی که به عنوان عکاس محصول تولید می کنید می تواند هم برای وب سایت های بزرگ و هم برای کمپین های آنلاین در شبکه های اجتماعی استفاده شود. بسیاری از اوقات کمپین های فروش آنلاین منحصراً برای این موارد طراحی شده است.

البته همه چیز آنلاین نیست، استفاده زیادی از عکاسی محصول در قالب آفلاین وجود دارد، مانند کاتالوگ های فروش، انتشارات در مجلات سبک زندگی و آگهی های تبلیغاتی برای برندها.

عکاسی محصول کاربرد گسترده ای در بازاریابی محصول دارد و استفاده از آن پلتفرم ها و حوزه های مختلف بازاریابی را پوشش می دهد. ساخت تیزر تبلیغاتی در اصفهان

اهداف اصلی عکاسی محصول
عکاسی محصول به عنوان بخشی از عکاسی تبلیغاتی، بازاریابی را به عنوان هدف اصلی خود دارد. ارتباط نزدیکی با استراتژی های بازاریابی دارد، بنابراین اثربخشی آن، علاوه بر کیفیت، از نظر فروش به دست آمده نیز سنجیده می شود.

به عنوان اولین هدف، عکس محصول باید علاقه را برانگیزد. عکاس باید به خاطر داشته باشد که در مورد جذب خریدار آینده است.

بنابراین، تصویر باید اطلاعاتی در مورد شی به تصویر کشیده ارائه دهد: برای چه چیزی است، زمینه، کاربرد آن، آنچه که برجسته است...

علاوه بر این، شما باید با خریدار نزدیک شوید، حتی بدون شناخت دست اول از محصول. در این صورت ارائه خوب باعث می شود خریدار احساس کند که محصول را می شناسد، حتی اگر شخصاً آن را ندیده باشد.

در نهایت، شما باید خود را از رقبا متمایز کنید. برای انجام این کار، باید آنچه را که جسم عکاسی شده منحصر به فرد و جذاب می کند، در تصویر برجسته کنید.

عکاسی محصول بنر
تنظیمات اولیه برای عکاسی محصول
در عکاسی محصول مهم است که تجهیزاتی داشته باشید که به صورت RAW عکاسی می کنند، بنابراین می توانید عکس را به روشی غیر مخرب ویرایش کنید. همچنین به شما این امکان را می دهد که حجم زیادی از تصاویر را با استفاده از تنظیمات مشابه مدیریت کنید.

سعی کنید از لنزهایی بین 50 تا 200 میلی متر استفاده کنید. به این ترتیب از تغییر شکل های معمولی در لنز جلوگیری کرده و به عمق میدان خوبی دست خواهید یافت. اگر فضای بزرگی دارید، یک لنز تله فوتو به شما کمک می کند تا خود را دور از جسم قرار دهید، بنابراین از بازتاب های احتمالی جلوگیری می کنید.

سه پایه چیزی است که نمی توان آن را از دست داد. این به شما کمک می کند دوربین را برای عکس های واضح ثابت نگه دارید. علاوه بر این، نوردهی طولانی، استفاده از ماشه های راه دور و تغییر مکان محصول را با حفظ موقعیت دوربین امکان پذیر می کند.

در نهایت، مقدار مناسبی از پس زمینه های قابل تعویض و نور سه نقطه ای عکس های شما را به سطح حرفه ای می رساند.

و یک نکته اضافی، هرگز از تراز سفیدی در خودکار استفاده نکنید! برای یافتن تعادلی که برای شما مناسب تر است وقت بگذارید و از آنجا شروع به گرفتن عکس کنید.

ترکیب بندی در عکاسی محصول
عکاسی هنری
در عکاسی تبلیغاتی و بنابراین در عکاسی محصول، ما با تیم بازاریابی همکاری نزدیک داریم. بنابراین، شما دستورالعمل هایی در رابطه با نحوه ارائه محصول خواهید داشت.

اگر برای یک وب سایت فروش انبوه تصاویر می سازید، پس زمینه سفید و حتی نورپردازی احتمالا بهترین است. اما اگر برای یک کاتالوگ یا مجله مد عکاسی می کنید، می توانید در ترکیب بندی خلاقیت به خرج دهید.

جستجوی عناصر برجسته، بدون رقابت با محصول، می تواند کمک بزرگی در ایجاد تعادل در تصویر باشد. برای انجام این کار، ایجاد بافت، قرار دادن شی در یک زمینه یا ساخت یک بازی بصری می تواند به برجسته کردن محصول اصلی بر سایر عناصر کمک کند.

محصول و عکاسی با سرعت بالا
استفاده از v



:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

وبلاگ تجارت الکترونیک

شرکت های بیشتری از بخش های مختلف صنعت به دنبال نوآوری در استراتژی های بازاریابی خود هستند. بسیاری از این شرکت ها شروع به استفاده از فناوری عکاسی 360 محصول برای بهبود تصویر خود به عنوان یک برند، افزایش فروش خود کرده اند و به ویژه: متمایز کردن خود از رقبا که از اهمیت بالایی برخوردار است: کلیدهای فروش آنلاین خود را متمایز می کنند. بقیه، در نوآوری زیبایی شناختی. عکاسی تبلیغاتی اصفهان

فهرست مقاله

عکاسی محصول 360 چیست؟
اطلاعات و اتصال
عملی بودن
اعتماد کنید
شما شک و تردید مشتریان خود را حفظ می کنید
ظرافت
بهترین محصولات برای استفاده از عکاسی محصول 360 کدامند؟
دستگاه های تلفن همراه
روش
غذا
هتل ها و گردشگری
برخی از سوالات متداول در مورد عکاسی محصول 360
آیا بر سرعت بارگذاری وب سایت من تأثیر می گذارد؟
چگونه می توانم عکس های 360 محصول بگیرم؟
آیا این سبک در هر نوع فروشگاه اینترنتی قابل اجرا است؟

 

عکاسی محصول 360 چیست؟
عکاسی محصول 360 چیست؟


فهرست پست

عکاسی محصول 360 چیست؟
مزایایی که عکاسی محصول 360 به شما ارائه می دهد
اطلاعات و اتصال
مزایایی که عکاسی محصول 360 به شما ارائه می دهد برای توییت کلیک کنید
عملی بودن
اعتماد کنید
شما شک و تردید مشتریان خود را حفظ می کنید ساخت تیزر تبلیغاتی در اصفهان
ظرافت
بهترین محصولات برای استفاده از عکاسی محصول 360 کدامند؟
دستگاه های تلفن همراه
روش
غذا
هتل ها و گردشگری
برخی از سوالات متداول در مورد عکاسی محصول 360
آیا بر سرعت بارگذاری وب سایت من تأثیر می گذارد؟
چگونه می توانم عکس های 360 محصول بگیرم؟
آیا این سبک در هر نوع فروشگاه اینترنتی قابل اجرا است؟


عکاسی محصول 360 چیست؟

عکاسی محصول 360 به کاربر شما مواردی را که می‌خواهد از همه جهات ببیند نشان می‌دهد. آنها تصاویری هستند که از حدود 30 یا 36 عکس استودیویی حرفه ای تشکیل شده اند. برای رسیدن به این هدف، عکس هایی از محصول گرفته می شود در حالی که هر 10 درجه در محور خود می چرخد ​​تا 360 درجه کامل شود و نمای کلی محصول خاص را به شما ارائه دهد. سپس هر کدام از آنها در لایت روم و/یا فتوشاپ پردازش می‌شوند و به یکدیگر متصل می‌شوند تا جلوه‌ای یکنواخت در یک تصویر ایجاد کنند.

زمانی که کاربری به فروشگاه اینترنتی شما مراجعه می کند و به یکی از محصولات شما علاقه مند می شود، می تواند آن را به هر کجا که می خواهد بچرخاند و در نتیجه دید کامل و دقیقی از آن داشته باشد. عکاسی محصول 360 بسیار مفیدتر از یک زوم ساده بر روی تصویر است، زیرا علاوه بر ایجاد دید بهتری از محصول شما، ظرافت و کاربردی بودن را برای سایت شما به ارمغان می آورد.

مزایایی که عکاسی محصول 360 به شما ارائه می دهد


اطلاعات و اتصال

عکاسی 360 اطلاعات بصری بیشتری در مورد محصول ارائه می دهد، بسیار بیشتر از توضیحات متنی، زیرا به مشتری شما اجازه می دهد تا محصول را به گونه ای تجربه کند که گویی آن را در دست دارد، که امنیت مشتریان شما را هنگام خرید در وب سایت شما افزایش می دهد.

از طرفی ثابت شده است که زیبایی شناسی این نوع عکاسی به قدری برای چشم جذاب است که با توجه بصری کاربر یک کلیک خودکار ایجاد می کند و در نتیجه شانس قلاب شدن و خرید محصول شما را افزایش می دهد. انسان ها حیوانات بصری هستند: همه چیز ابتدا از طریق چشم وارد می شود.


مزایایی که عکاسی محصول 360 به شما ارائه می دهد. برای توییت کلیک کنید

عملی بودن

این به شما امکان می دهد یک سری "هات اسپات" یا نقاط داغ و قابل توجه اضافه کنید که چیزی بیش از یک چشمک به کاربر نیست. در این هات اسپات‌ها می‌توانید توضیحاتی در مورد ویژگی‌های محصولی که می‌خواهید برجسته کنید، اضافه کنید، علاوه بر اضافه کردن URL که مشتری را به گزینه‌های دیگر می‌برد: مانند دکمه خرید.

از طرف دیگر، اگر یک فروشگاه فیزیکی دارید و می‌خواهید آن را به دنیای مجازی ببرید، می‌توانید شکلی از ویترین مجازی ایجاد کنید که در آن مشتریان می‌توانند محصولات شما را ببینند و قدردانی کنند که گویی در فروشگاه شما هستند.

 

مشتریان می توانند محصولات شما را بشناسند و از آنها قدردانی کنند که گویی در فروشگاه شما هستند.
مشتریان می توانند محصولات شما را بشناسند و از آنها قدردانی کنند که گویی در فروشگاه شما هستند.


اعتماد کنید

عکاسی 360 به eCommece شما ظاهری حرفه ای می بخشد و در عین حال برندسازی شرکت شما را بهبود می بخشد، زیرا اعتماد مشتریان شما را به کسب و کار و فروشگاه آنلاین شما بهبود می بخشد. اگر اطمینان افزایش یابد، امکان خرید بسیار بیشتر می شود.

علاوه بر این، نشان داده شده است که نرخ بازده را کاهش می دهد زیرا مشتریان تصویر اولیه کامل تر و دقیق تری دریافت می کنند. این سبک از عکاسی در فروشگاه‌های آنلاینی که از آن‌ها استفاده می‌کنند، سطح بالاتری از تبدیل ایجاد کرده است.

شما شک و تردید مشتریان خود را حفظ می کنید
یک عکس تعاملی 360 ارزیابی های قابل اعتماد تری را تضمین می کند و بلافاصله بسیاری از تردیدهایی را که مشتری شما ممکن است داشته باشد از بین می برد، مانند "داخل چیست؟" "از کنار به نظر می رسد؟" "در زیر چیست؟" "از پشت به چه شکلی است؟" در میان دیگران.

این ویژگی بسیار مفید است



:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفری

دامیان داتون
18 آگوست 2017
مصرف کنندگان بیش از اشکال سنتی تعامل تقاضا دارند. آنها اکنون انتظارات بسیار بالاتری دارند و انتظار دارند که برندها آنها را سرگرم و سرگرم کنند. اینجاست که یک کمپین تیزر وارد می شود.

ساخت تیزر تبلیغاتی در اصفهان

کمپین تیزر چیست؟


کمپین تیزر یک تکنیک بازاریابی است که در آن اغلب تبلیغات رمزآلود منتشر می شود، معمولا با هدف ایجاد سر و صدا در مورد یک محصول، خدمات، یا کمپین بزرگتر. کمپین‌های تبلیغاتی می‌توانند در صورت انجام صحیح، تعامل اجتماعی، فتنه و هیجان ایجاد کنند. پلتفرم‌های پرطرفدار برای کمپین‌های تیزر می‌تواند شامل چاپ، به شکل بیلبورد یا پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی (عکس یا ویدیو) باشد.

کمپین‌های تیزر انتظار ایجاد می‌کنند و با افشای کافی برای جذب مخاطبان، از کنجکاوی انسانی استفاده می‌کنند، اما بدون افشای اطلاعات بیش از حد در مورد کمپین یا پروژه گسترده‌تر. کمپین‌های تیزر روشی عالی برای ارتقای مشخصات یک شرکت به موقع برای راه‌اندازی گسترده‌تر کمپین است.

نکاتی برای ایجاد یک کمپین تبلیغاتی موفق
هنگام راه‌اندازی یک محصول – و هدف حداکثر تأثیرگذاری – یک کمپین تبلیغاتی که به عنوان کمپین پیش از راه‌اندازی نیز شناخته می‌شود، می‌تواند یک راه بسیار مؤثر برای ایجاد کنجکاوی و سروصدا در اطراف محصول شما قبل از رونمایی بزرگ باشد.

1. کمی رمز و راز ایجاد کنید


مردم دوست دارند آگاه باشند و عاشق حل معما هستند. بنابراین، در کمپین تبلیغاتی خود، می‌خواهید از آن برای جذب افراد در راه‌اندازی خود استفاده کنید. آنها را کنجکاو کنید، آنها را به این باور برسانید که حل این معما ارزشمند خواهد بود و آنها را وادار خواهید کرد که برای اطلاعات بیشتر به شما مراجعه کنند. عکاسی تبلیغاتی در اصفهان

تیزر معرفی محصول – از استاد تعلیق – دن براون یاد بگیرید

در ماه‌های منتهی به معرفی جدیدترین رمان دن براون، Origin، BeeLiked مجموعه‌ای از کمپین‌های تبلیغاتی را برای طرفدارانش ایجاد کرد تا کم کم درباره رمان پرفروش آینده‌اش بیاموزند. این کار با یک مسابقه طراحی ساده برای طراحی جلد ویژه نسخه محدود برای Origin آغاز شد. شش فینالیست انتخاب شدند و از طرفداران دعوت شد تا به مورد علاقه خود رای دهند. کسانی که رای دادند با یک غافلگیری پاداش دریافت کردند - یک ویدیوی شخصی برای امضای کتاب که در آن دن به طور جادویی از هر فرد با نام در خانه خود استقبال می کند و نام آنها را در کتاب می نویسد. هر یک از طرفداران ویدیوی امضای کتاب خود را دریافت کرد که در کمتر از شش ثانیه تولید شد. ویدیوی زیر را بررسی کنید.

اگر علاقه مند به ایجاد کمپین های راه اندازی محصول ویدیویی شخصی هستید، در اینجا در BeeLiked با ما تماس بگیرید. ما فناوری ویدیوی شخصی‌سازی شده را در پلتفرم BeeLiked ایجاد کرده‌ایم - از آنچه می‌توانیم ایجاد کنیم شگفت‌زده خواهید شد.

2. خیلی زود فاش نکنید

هنگامی که کنجکاوی آنها را برانگیختید، شروع به افشای اطلاعات بیشتری کنید تا مخاطبان خود را علاقه مند نگه دارید. تعلیق ایجاد کنید، شاید یک سرنخ را در یک زمان منتشر کنید یا شاید از مخاطبان خود بخواهید حدس بزنند محصول چه چیزی می تواند باشد. مخاطبان خود را با اطلاعات تغذیه قطره ای درگیر نگه دارید که به آنها امکان می دهد حدس بزنند که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. سعی کنید غیرقابل پیش بینی باشید... اگر چیزی وجود دارد که مردم به اندازه یک رمز و راز دوست دارند، تعجب آور است!

به عنوان مثال... ویرجین یک کمپین شکار رفتگر برای تبلیغ برنامه وفاداری خود، ویرجین رد، تولید کرد.


«V marks the spot» بیش از یک میلیون سکه به اشکال مختلف فیزیکی و دیجیتالی داشت که هر کدام چهره ریچارد برانسون را نشان می‌داد که در مکان‌های مختلف در سراسر بریتانیا و در وب‌سایت‌ها پنهان شده بود. هر سکه دارای کدی بود که می‌توانست آن را به برنامه ویرجین رد اضافه کند، که به نوبه خود به جوایز و پیشنهادات منجر می‌شد، جایزه اصلی با رفتن به جزیره نکر (جزیره خصوصی برانسون در جزایر ویرجین بریتانیا) برای شکار گنج واقعی.

قبل از پرتاب، برانسون در آوریل با سرنخ هایی مخاطب را با ویدئویی از یافتن گنج مدفون کنجکاو کرد. این ویدئو قرار بود به نظر برسد که در فضای مجازی به بیرون درز کرده است و این موضوع بر فتنه ها افزوده است.


و در ژوئن …

@richardbranson چه چیزی را در جزیره Necker دفن می کند؟ همه چیز تا چند روز دیگر فاش خواهد شد! #VMarksTheSpot pic.twitter.com/OQlGCOznYO — قرمز ویرجین (@VirginRed) 25 ژوئن 2016

3. ارزشش را داشته باشید!
زمان کلیدی است - کمپین تبلیغاتی نوعی از تجارت نمایشی است. شما باید بتوانید قضاوت کنید که مخاطب شما چه زمانی آماده است.

Talenti Gelato از کمپین BeeLiked's Product Reveal برای معرفی چهار طعم جدید استفاده کرد. هر ورود به کمپین کمی بیشتر از تصویر را نشان می داد و هر شرکت کننده با ورود به قرعه کشی و یک کد کوپن تخفیف 1 دلاری پاداش دریافت می کرد.


ناشران مک میلان از همان کمپین افشای محصول BeeLiked استفاده کردند تا رمان جدید نورا رابرت با نام «خون و استخوان» را برای لشکر هوادارانش فاش کنند. هر طرفدار برای برنده شدن یک نسخه رایگان اولیه از رمان وارد یک قرعه کشی شد. آنها همچنین تشویق شدند تا کمپین را به اشتراک بگذارند تا جلد کتاب زودتر آشکار شود.



:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 دی 1402 | نظرات ()