نوشته شده توسط : جعفری
دامیان داتون کمپین تیزر چیست؟
کمپینهای تیزر انتظار ایجاد میکنند و با افشای کافی برای جذب مخاطبان، از کنجکاوی انسانی استفاده میکنند، اما بدون افشای اطلاعات بیش از حد در مورد کمپین یا پروژه گستردهتر. کمپینهای تیزر روشی عالی برای ارتقای مشخصات یک شرکت به موقع برای راهاندازی گستردهتر کمپین است. نکاتی برای ایجاد یک کمپین تبلیغاتی موفق 1. کمی رمز و راز ایجاد کنید
تیزر معرفی محصول – از استاد تعلیق – دن براون یاد بگیرید در ماههای منتهی به معرفی جدیدترین رمان دن براون، Origin، BeeLiked مجموعهای از کمپینهای تبلیغاتی را برای طرفدارانش ایجاد کرد تا کم کم درباره رمان پرفروش آیندهاش بیاموزند. این کار با یک مسابقه طراحی ساده برای طراحی جلد ویژه نسخه محدود برای Origin آغاز شد. شش فینالیست انتخاب شدند و از طرفداران دعوت شد تا به مورد علاقه خود رای دهند. کسانی که رای دادند با یک غافلگیری پاداش دریافت کردند - یک ویدیوی شخصی برای امضای کتاب که در آن دن به طور جادویی از هر فرد با نام در خانه خود استقبال می کند و نام آنها را در کتاب می نویسد. هر یک از طرفداران ویدیوی امضای کتاب خود را دریافت کرد که در کمتر از شش ثانیه تولید شد. ویدیوی زیر را بررسی کنید. اگر علاقه مند به ایجاد کمپین های راه اندازی محصول ویدیویی شخصی هستید، در اینجا در BeeLiked با ما تماس بگیرید. ما فناوری ویدیوی شخصیسازی شده را در پلتفرم BeeLiked ایجاد کردهایم - از آنچه میتوانیم ایجاد کنیم شگفتزده خواهید شد. 2. خیلی زود فاش نکنیدهنگامی که کنجکاوی آنها را برانگیختید، شروع به افشای اطلاعات بیشتری کنید تا مخاطبان خود را علاقه مند نگه دارید. تعلیق ایجاد کنید، شاید یک سرنخ را در یک زمان منتشر کنید یا شاید از مخاطبان خود بخواهید حدس بزنند محصول چه چیزی می تواند باشد. مخاطبان خود را با اطلاعات تغذیه قطره ای درگیر نگه دارید که به آنها امکان می دهد حدس بزنند که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. سعی کنید غیرقابل پیش بینی باشید... اگر چیزی وجود دارد که مردم به اندازه یک رمز و راز دوست دارند، تعجب آور است! به عنوان مثال... ویرجین یک کمپین شکار رفتگر برای تبلیغ برنامه وفاداری خود، ویرجین رد، تولید کرد.
قبل از پرتاب، برانسون در آوریل با سرنخ هایی مخاطب را با ویدئویی از یافتن گنج مدفون کنجکاو کرد. این ویدئو قرار بود به نظر برسد که در فضای مجازی به بیرون درز کرده است و این موضوع بر فتنه ها افزوده است.
@richardbranson چه چیزی را در جزیره Necker دفن می کند؟ همه چیز تا چند روز دیگر فاش خواهد شد! #VMarksTheSpot pic.twitter.com/OQlGCOznYO — قرمز ویرجین (@VirginRed) 25 ژوئن 2016 3. ارزشش را داشته باشید! Talenti Gelato از کمپین BeeLiked's Product Reveal برای معرفی چهار طعم جدید استفاده کرد. هر ورود به کمپین کمی بیشتر از تصویر را نشان می داد و هر شرکت کننده با ورود به قرعه کشی و یک کد کوپن تخفیف 1 دلاری پاداش دریافت می کرد.
:: بازدید از این مطلب : 156
|
|
آرشیو مطالب آخرین مطالب پیوند های روزانه مطالب تصادفی مطالب پربازدید چت باکس
تبادل لینک هوشمند پشتیبانی LoxBlog.Com
|