راه حل های امنیتی مدرن
نوشته شده توسط : جعفری

از الگوریتم ها تا اقدامات - راه حل های امنیتی مدرن
ما اهمیت امنیت را درک می کنیم و همانطور که از آن شماست، اولویت اصلی ماست. برای اینکه شما احساس امنیت کنید، مجموعه ای از جدیدترین محصولات امنیتی بازار را ارائه می دهیم. در Seagera Security، ما به طور مداوم تلاش می کنیم تا در خط مقدم نوآوری های تکنولوژیک باشیم تا نیازهای امنیتی منحصر به فرد شما را با راه حل های موثر برآورده کنیم. شرکت هوشمند سازی ساختمان

مدارنا-تصویر
Seagera - The


امنیت هوشمند


Seagera راه‌حل‌های امنیتی هوشمند و زنگ هشدار مناسب را برای مشاغل و خانه‌ها ارائه می‌کند که متخصص در حفاظت در فضای باز است.
ما به عنوان یک شرکت امنیتی مدرن، آخرین فناوری را برای تضمین پاسخگویی سریع و حداکثر امنیت برای مشتریان خود اتخاذ کرده ایم.
ما فن آوری های مختلف را برای ارائه بهترین محافظت ترکیب می کنیم.
سیستم‌های امنیتی ما با راه‌حل‌های هوشمند ساخته شده‌اند که می‌توانند دوربین‌ها و آشکارسازهای زنده را ترکیب کرده و از یک سیستم کنترل شوند.
ما نیازها و خواسته های منحصر به فرد مشتریان خود را تجزیه و تحلیل می کنیم تا راه حلی متناسب با محیط آنها طراحی کنیم.
ما از طریق نصب رایگان خود برای خانه و تجارت، ایجاد یک محیط امن و مطمئن را برای همه امکان پذیر می کنیم.
ما با چندین تامین کننده همکاری می کنیم و تجربه گسترده ای از راه حل های امنیتی برای صنایع مختلف داریم.


ادامه مطلب
تصویر سیجرا
زنگ هوشمند در فضای باز
دوربین های بی سیم و ثابت، برای امنیت مطلوب با هم کار می کنند
ما مفتخریم که نسل بعدی راه حل امنیتی هشدار در فضای باز را با پوشش کامل ارائه می دهیم که محافظت کامل را فراهم می کند. سیستم ما دوربین‌های LIVE ثابت را با آشکارسازهای دوربین بی‌سیم ترکیب می‌کند تا از محل ساخت‌وساز یا سایر محیط‌های بیرونی شما در برابر دسترسی غیرمجاز محافظت کند. اپراتورهای دزدگیر ما می توانند با کمک تصاویر و پخش زنده به سرعت علت آلارم را بررسی کنند و با تماس مستقیم هم با پلیس و هم با نگهبانان اقدام مناسب را انجام دهند.

ادامه مطلب
تصویر هوشمند
سفارشی ساخته شده
راه حل های امنیتی
راه حل های امنیتی سفارشی برای هر محیطی
ما مستقل از تولید کنندگان و انتخاب تماس نگهبان هستیم که به ما این فرصت را می دهد تا یک راه حل امنیتی خاص و سفارشی برای نیازهای شما ایجاد کنیم. ما هر محیط را تجزیه و تحلیل می کنیم و یک راه حل سفارشی بر اساس نیازهای خاص شما ایجاد می کنیم. به این ترتیب، ما می توانیم یک راه حل امنیتی جامع و سفارشی را فقط برای شما ارائه دهیم. ما با تولیدکنندگانی کار می کنیم که محصولات امنیتی را به اداره پلیس و سایر مقامات امنیتی در سراسر جهان عرضه می کنند. هوشمند سازی منازل

تصویر سفارشی
خانه یا محل کار خود را با نصب رایگان هشدار دهید
امن و مطمئن با نصب رایگان
Seagera نصب رایگان دزدگیر را هم برای خانه ها و هم برای محل های تجاری ارائه می دهد، بنابراین می توانید در خانه یا محیط کار خود احساس امنیت و امنیت کنید. بسته ما تمام نیازهای امنیتی شما را پوشش می دهد و شما به راحتی می توانید آن را با ما مطابق میل خود سفارشی کنید. بسته هشدار ما شامل ردیاب دوربین و آژیر برای محافظت کامل در برابر سرقت است. زنگ به طور مستقیم به مرکز زنگ هشدار ما متصل می شود، جایی که در صورت هشدار تأیید شده، یک تماس رایگان نگهبان در آن گنجانده شده است، بنابراین می توانید در تمام ساعات شبانه روز احساس امنیت کنید.

ادامه مطلب
هشدار-تصویر شما
پشتیبانی هسته اصلی است
در تجارت ما
شبانه روز برای شما اینجا هستیم
ما به صورت شبانه روزی در دسترس شما هستیم و برای ایجاد امنیت و سادگی برای شما خدمات حین تماس و مشتری ارائه می دهیم. امنیت باید ساده باشد و ایدئولوژی ما این است که شما باید بتوانید روی چیزی که در آن مهارت دارید تمرکز کنید در حالی که ما مراقب چیزی هستیم که در آن متخصص هستیم - یعنی امنیت. همچنین می توانید در هر زمانی از روز از طریق ایمیل با ما تماس بگیرید.





:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: